måndag 27 februari 2012

En kall morgon...

Följdes av en strålande solig dag, uppe tidigt för att åka till flygplatsen med maken.

Tog därefter en tripp till Sundsvalls sjukhus och hälsade på mina förra arbetskamrater på Akutgeriatriska avdelningen, så mysigt att se några av dem igen!
Det är inte klokt att det är över ett år sedan jag slutade där, tjejerna har haft en jobbig period och verkade slutkörda och trötta, men det är fantastiskt med vårdpersonal som kämpar på i det oändliga och ändå kan visa sig så glad och tolerant, fast det värker lite överallt i kroppen.

Ibland kan jag sakna arbetet och den sociala gemenskapen med patienter och personal, men vet samtidigt att jag inte skulle orka med, ialla fall inte på heltid, men kanske lite extrajobb någon gång, vi får väl se!


Lite mer bilder från min lilla bod kommer här:

Bricka med filmstjärnor

Litet fat för tepåsen 

Liten bricka i melamin



Kakburkar

Plåtvykort "pinupp"


Blandade kort med kuvert


Plåtbilar i olika modeller

1 kommentar: